2013年4月21日

爆粗代表開心

爆粗代表開心

爆粗代表開心: 【群星粗口歌】志偉主動嗌嘉賓室內煲煙

今日本報報道話,喺迪士尼樂園酒店搞60大壽嘅志偉,同一班friend越夜越放肆,又煲煙又爆粗。提到呢件事,志偉話「人需要抒發」,又死撐話「如果唔講(粗口)就代表唔開心。」

爆粗代表開心
▲志偉覺得唱歌爆粗係抒發嘅表現。(Powered by Samsung Galaxy Camera)

講到最經典一part、用粗口鬧佘詩曼,志偉就笑住話:「嗰個係rap嚟,除咗農夫,普通市民都識rap。」志偉仲自爆係等陳寶珠離開之後先開始飲酒;亦承認當時都見到有人室內食煙,但因外面有記者等緊,志偉先至叫佢哋唔好出去食:「唔好破壞迪士尼形象,最好就唔食,所以有小朋友在場嘅時候,係冇人食,後來走晒,先有人忍唔住食。」而有份出席派對嘅樂易玲,今日返到電視城嗰陣,就否認當時喺場內食煙囉。(蘋果日報)

爆粗代表開心 原文: 【群星粗口歌】志偉主動嗌嘉賓室內煲煙

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...